Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Informovanost obyvatelstva o problematice ionizujícího záření z přírodních zdrojů
HRBKOVÁ, Jana
Ionizující záření pochází z umělých nebo přírodních zdrojů. Větší kolektivní ozáření obyvatelstva je způsobeno zdroji přírodními. Přírodním zdrojem ionizujícího záření je kosmické záření a přírodní radionuklidy (kosmogenní a terestrální). Na přírodním ozáření se podílí nejvíce radon a jeho produkty. V České republice je v budovách průměrná hodnota objemové aktivity radonu 118 Bq/m3, což nás řadí mezi státy s nejvyšší průměrnou koncentrací radonu v bytech. Radon je považován za druhou hlavní příčinu vzniku karcinomu plic. Kvůli možným zdravotním rizikům radonu je u nás i v řadě dalších zemí snaha ozáření z radonu nějak regulovat. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaká je informovanost obyvatelstva o problematice ionizujícího záření z přírodních zdrojů a vytvořit k této problematice informační materiál. Dále také porovnat, jak vybrané státy přistupují k problematice regulování radonu. Data potřebná pro svoji práci jsem získala z dotazníkového šetření a odborných zdrojů. Elektronický dotazník, vytvořený na internetové stránce www.vyplnto.cz, vyplnilo celkem 362 respondentů. Data z dotazníku jsem zpracovala do výsečových grafů. U otázek č. 3-16, které byly zaměřené na informovanost, jsem také do sloupcových grafů zpracovala procentuální zastoupení správných odpovědí podle nejvyššího dosaženého vzdělání. Díky získaným datům jsem mohla odpovědět na výzkumné otázky. V první jsem se tázala, zda je obyvatelstvo dostatečně informováno o problematice ionizujícího záření z přírodních zdrojů; a v druhé, jaká skupina, podle nejvyššího dosaženého vzdělání, má nejmenší povědomí o problematice ionizujícího záření z přírodních zdrojů. Vyhodnotila jsem, že obyvatelstvo není dostatečně informováno a nejmenší povědomí má skupina, která má nejvyšší dosažené vzdělání pouze základní. V programu Canva jsem také vytvořila informační materiál o přírodním ozáření, ve formě oboustranného letáku velikosti A5. Ten může sloužit ke zvýšení povědomí obyvatelstva o dané problematice. Za pomoci odborných zdrojů jsem také zjišťovala, jak různé státy regulují radon. Věnovala jsem zde pozornost hlavně České republice, kde historie regulování radonu sahá až do 90. let minulého století.
Propagace oboru radiologický asistent na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích
SLÁMA, Jan
Prvním cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu počtu vysokých škol, které nabízejí možnost studia oboru radiologický asistent. V tomto směru jsem učinil sběr dat na webových stránkách jednotlivých škol. V bakalářské práci jsem stanovil výzkumnou otázku, zda je propagace oboru radiologický asistent dostatečná. Na základě výsledků dotazníkového šetření, po uvážení všech odpovědí studentů, zejména pak na otázky týkající se oboru radiologický asistent a budoucího uplatnění absolventa tohoto oboru mohu konstatovat, že propagace oboru radiologický asistent není dostatečná. Druhým cílem bakalářské práce byla propagace oboru radiologický asistent pro širokou veřejnost a absolventy středních škol. Jako formu propagace jsem zvolil informační leták a vytvořil jsem návrh tohoto letáku. Propagační leták je vytvořen tak, aby sloužil k propagaci oboru radiologický asistent na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích.
Ekonomické aspekty inovace v podniku
NOVOTNÁ, Kristýna
Práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů inovace, produkt. Dále je popsáno zavedení inovovaného produktu na trh a měření ekonomických dopadů inovací. V praktické části je charakterizován vybraný podnik a je navržena inovace v podobě propojení služeb do balíčku. Rovněž jsou navrženy letáky, které budou inovaci propagovat.
Vliv reklamy v dražební společnosti
Zajíc, Vladimír ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Mikulášek, Martin (vedoucí práce)
V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. Jedná se přitom o uzavřený cyklus mající za úkol posílit marketingový potenciál a zároveň zvýšit finanční profit firmy. Cíl diplomní práce je zaměřen na reklamní činnost malé dražební společnosti, která není momentálně zcela efektivní. Tato dražební společnost si sice v posledních letech vedla relativně úspěšně a prokázala životaschopnost, naproti tomu její příjmy ve formě odměn dražebníka z veřejných dražeb začaly v posledním roce stagnovat. Jednou z příčin může být nedostatečné množství finančních prostředků, které měly být uvolněny na reklamu. Proto si tato práce vytyčuje za cíl zhodnotit v současnosti reklamu dražební společnosti. Pozitivní a negativní působení konkrétního dražebníka na trhu s veřejnými dražbami bude přitom popsána na jednotlivých případových studií. Cílem je i definování základních chyb, které svědčí o špatné reklamní činnosti dražební společnosti. V závěru jsou vytyčena reklamní doporučení mající opětovně zviditelnit postavení malé aukční síně na trhu s veřejnými dražby.
Vnímání letákových kampaní spotřebiteli a návrhy na jejich optimalizaci
Zachrdlová, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá letákovými kampaněmi subjektů působících na trhu s potravinami v České republice. Analyzuje vnímání těchto letákových kampaní spotřebiteli, určuje, jak s nimi spotřebitelé nakládají, jak jsou jimi ovlivňování a popisuje jejich preference z hlediska sledované problematiky. Práce poskytuje subjektům jednotlivá doporučení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla získaná formou dotazníkového šetření. Závěrem byly navrhnuty segmenty spotřebitelů, kterým jsou letákové kampaně vhodně přizpůsobeny.
Účinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmu
TANCEROVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá opatření, např. použití vhodnějšího reklamního prostředku. Ve vlastní části práce je charakterizována firma, její vznik, vývoj, byly popsány prodejny, které firma vlastní a činnost, kterou se zabývá. Dále byla představena konkurence, dodavatelé a odběratelé.
Kompletní reklamní portfolio pro střední a malou společnost.
VANĚK, Pavel
V diplomové práci budu sestavovat reklamní portfolio pro středně velkou společnost. Tento soubor materiálů bude vyhotoven v praktickém provedení a uveřejněn v přílohách mé práce. Celá tvůrčí a odborná práce bude do velké míry podléhat požadavkům zákazníka a pochopitelně částečně i jeho vkusu. K provádění prací budu přistupovat s přihlédnutím spíše k funkční než k umělecké stránce díla, protože jde o ryze funkční reklamní a propagační materiály. V mé práci, zvláště v její teoretické části, půjde o funkční a umělecký rozbor postupů práce. Zároveň se pokusím i o konkrétní náhled z pohledu reklamního marketingu a finanční náročnosti jednotlivých projektů. Zároveň chci popisovat, nejen teoretické postupy práce, ale především své autentické postupy a úvahy, samozřejmě s ohledem na nedotknutelnost svého know-how a know-how dané společnosti. V práci se chci rovněž zmínit i o komplikacích a problémech, které se během její praktické aplikace vyskytly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.